Benvenuti à i nostri siti web!

A macchina di prova di a linea di pruduzzione alimentaria di 800 kg hè stata finita è serà mandata prestu à i paesi di l'Asia Sudueste.

Felicitazioni, a prova di a linea di pruduzzioni alimentaria di 800 kg hè stata finita è serà mandata prestu à u Sudeste Asiaticu.Questu hè u nostru novu successu.

Prima di tuttu, ringraziate u cliente per a so fiducia annantu à l'anni.

Questa linea di estrusione di l'alimentu tutale include un trituratore, un alimentatore à vacuum (miscelatore, pesatrice, macchina per iniezione d'acqua), estrusore, schermo vibrante, ascensore, forno, raffreddamento ad aria.Questa linea di prucessu hè principalmente aduprata per u processu Core Filling Snack / Puffed Leisure Food.Pò fà i travaglii di preparazione di materie prime, estrusione, riempimentu di core, formatura, taglio, rivestimentu è aromatizazione à u mumentu, chì hè un altu gradu d'automatizazione.Questa linea di produzzione hà i vantaghji di più scelte di macchine, cunfigurazioni flessibili è diverse, una larga gamma di applicazioni di materie prime, numerosi in varietà di prudutti è facilità d'operazione.Pò fà l'alimentu puffed, cum'è u core di riempimentu di snack, biscuit di riempimentu, colazione nutrizionale, corn flakes etc.

In quantu à l'imballu, adutemu u modu di imballaggio di una sola macchina.Quandu si carica, a sola macchina in tutta a linea ùn hè micca disassemblata.Quandu l'assemblea, u cliente hà solu bisognu di cunnette uni pochi viti è u cordone di alimentazione.Inoltre, furnimu un rapportu di imballaggio detallatu per facilità a cumunicazione cù i clienti durante a stallazione in a tappa più tardi.

Utilizemu materie prime d'alta qualità è tecnulugia precisa.Cusì, dopu à esse puffed, i prudutti sò croccanti, faciuli di digeriri è un gustu unicu.Sò l'alimentu di piacè perfettu per i cunsumatori.

A macchina di estrusione hè adattata per una varietà di linee di produzzione di prudutti.Cum'è a linea di produzzione di snack puffed, a linea di produzzione di chip di cereali per colazione, a linea di produzzione di proteine ​​​​tissuali, a linea di produzzione di risu nutrizionale, a linea di produzione di polveri nutrizionali, a linea di produzione di crusca di pane, a linea di produzzione d'alimenti acquatici, a linea di produzzione d'alimenti per animali domestici è cusì.

Continueremu à mantene l'input di tecnulugia d'alta qualità è u monitoraghju di a materia prima.Servite i nostri clienti chì si fidanu bè.

Spergu sinceramente ancu di cooperà cun voi.Vigoroso, vai avanti.Inseme per un futuru spartutu.

Notizie di a cumpagnia (14)
Notizie di a cumpagnia (13)
Notizie di a cumpagnia (12)
Notizie di a cumpagnia (15)
Notizie di a cumpagnia (17)

Tempu di Postu: 20-Mar-2022