Benvenuti à i nostri siti web!

A nostra cumpagnia si trasfirìu à u novu situ di a fabbrica, l'area di a pianta si stende à 12.000 metri quatratu.

Felicitazioni calde à Shandong Dongxuya Machinery and Equipment Co., Ltd. per u muvimentu in una nova pianta di 12 000 chilometri quadrati.Nta l 'ùrtimi anni, cù l' espansione cuntinuu di i marcati domestici è stranieri di i prudutti di a nostra cumpagnia, in ordine per risponde à i bisogni cuntinui di i clienti.Dopu più di 10 mesi di investigazione, a nostra cumpagnia hà decisu di custruisce un attellu di 12 000 metri quatratu per adattà à a capacità di produzzione crescente.

U novu edifiziu di a fabbrica adopta una struttura d'acciaio, chì hè altu è spaziosa è pò sustene un terrimotu di magnitudine 8. Pittura a terra, prutegge l'ambiente, a prova di polvera è igienica.Ci hè 6 porte in l'attellu per facilità u passaghju lisu di i camioni di grande containeru, è a carica è u scaricamentu hè cunvene è risparmiu tempu.

L'attellu hè divisu in magazzinu, zona di materiale, zona di trasfurmazioni, zona di produttu finitu, zona di prova è uffiziu di supervisione di produzzione.U magazzinu hè adupratu per almacenà e sundries;a materia prima in acciaio inox è l'accessori di l'equipaggiu sò posti in l'area di materiale, è a qualità di a materia prima hè strettamente cuntrullata.E materie prime chjave sò l'acciaio inox 304 è u Teflon di qualità alimentaria;l'area di trasfurmazioni prucessa è pruduce l'equipaggiu urdinatu da i clienti per assicurà una alta qualità à u tempu Cumplete l'equipaggiu urdinatu da u cliente;l'area di u pruduttu finitu hè utilizatu per mette l'equipaggiu finitu;Quandu l'equipaggiu urdinatu da u cliente hè pruduttu, esperimenti è testi sò realizati in l'area di prova per assicurà chì u cliente ùn hà micca prublemi durante l'usu.

Benvenuti à visità a nostra cumpagnia.Vi purteremu intornu à tutta a pianta.Communicà cù i nostri travagliadori qualificati, visitate ogni prucessu di pruduzzione, è processà i prudutti finali da materie prime.Lasciate avè una sensazione intuitiva assai bona.Avemu guadagnatu altu ricunniscenza da i nostri clienti in u mondu.

Notizie di a cumpagnia (22)
Notizie di a cumpagnia (20)
Notizie di a cumpagnia (21)

Tempu di post: May-03-2017