Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu pruvà l'asciugatrice à microonde?

Quandu avemu aduprà a macchina di secca microonde, duvemu ancu cuntrollà in cunsiquenza, è cuntrollà i prublemi in a macchina in u tempu, in modu chì pudemu trattà in u tempu è assicurà u funziunamentu normale di a macchina.Questu hè un puntu assai necessariu, perchè quandu l'utilizate, a deteczione hè necessaria.Allora cumu per pruvà?Avà damu un ochju.

1. Verificate u dispusitivu di rinfrescante di essiccatore microonde

Per l'ispezione di u dispusitivu di rinfrescante, hè necessariu di scopre u modu di raffreddamentu utilizatu da a macchina.Se u rinfrescante di l'acqua hè utilizatu, hè necessariu di verificà s'ellu hè u tubu di l'acqua fughje o bluccatu.Per rinfriscà l'aria, verificate se u fan hè in boni cundizioni, se l'alimentazione di u fan hè normale, è rimpiazzà e parti danni.

2. Verificate a capacità d'alta tensione di a secca microonde

U valore di resistenza di resistenza parallela capacitor high-voltage hè circa 10 Ω;A resistenza trà u terminal capacitore è l'alloghju serà infinita.Se u valore misuratu attuale hè inconsistente cù i dati sopra, i cumpunenti currispundenti sò rimpiazzati.

3. Verificate a stack di silicuu d'alta pressione di a macchina di essiccazione di u micru

Aduprate un multimetru per misurà a resistenza in avanti di a pila di silicuu d'alta tensione, chì deve esse circa 100k Ω, è a resistenza inversa deve esse infinita.Se u valore misuratu attuale hè inconsistente cù i dati sopra, rimpiazzà a pila di siliciu d'alta tensione.

Dopu avè cunnisciutu u metudu di rilevazione di a macchina per l'asciugatura in u microonde, avemu da avè u cuntrollu di a nostra macchina in ogni mumentu durante l'usu sussegwente di a macchina, per pudè amparà nantu à a situazione in u tempu è fà suluzioni secondu a situazione.Dunque, a rilevazione regulare hè essenziale.Quandu sceglite, pudete vene à u microonde Shandong Dongxuya per cunsultà nantu à a macchina per l'asciugatura in u microonde è a macchina di sterilizazione in u microonde.

https://www.cndongxuya.com/products/      TUNNEL INDUSTRIALE TUNNEL TRANSPORTATORE MACCHINA ESECCANTE E STERILIZZANTE A MICROONDE (3)      TUNNEL INDUSTRIALE TUNNEL TRANSPORTATORE MACCHINA ESCUCINA E STERILIZZAZIONE A MICROONDE (8)


Postu tempu: Jul-17-2022