Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu sceglite l'attrezzatura per l'asciugatura à microonde?

Quandu avemu aduprà l'equipaggiu d'asciugatura à microonde, prima di scegliemu deve avè una certa qualità è cuntrastu, per pudè sceglie megliu unu, truvate adattatu per u nostru propiu equipamentu, se sceglite ùn hè micca adattatu per u nostru equipamentu, cusì in usu si riduce assai. l'effettu di usu, tandu avemu bisognu à avè à capisce.Allora cumu scegliemu?Fighjemu un ochju inseme.

Prima di tuttu, da l'efficienza di l'asciugatura di u micru, u cuntenutu di l'acqua di u materiale hè assai impurtante.U materiale hè assai dispersatu in l'aria calda quandu l'asciugatura di cunvezione, u cuntenutu di umidità critica hè bassu, a vitezza di siccazione hè rapida, è a listessa siccazione di cunvezione, i metudi di siccazione sò diffirenti cù u cuntenutu di umidità critica diversa, cusì u ritmu di siccà hè ancu diversu.

U sicondu hè l'applicabilità di l'equipaggiu d'asciugatura di microondas selezziunatu.L'equipaggiu d'asciugatura deve esse adattatu per materiali specifichi, è deve ancu risponde à i requisiti di l'usu di basa di l'asciugatura di materiale.Includendu un trattamentu assai bonu di i materiali (alimentu, trasportu, fluidizatu, dispersione, trasferimentu di calore, scaricamentu, etc.), è ponu risponde à i bisogni basi di quantità di trattamentu, perdita d'acqua, qualità di produttu è altri aspetti.

In termini di costu di operazione, pò esse divisu in u cunsumu d'energia è u costu d'investimentu.Diversi metudi di asciugatura anu indici di cunsumu energeticu diffirenti.L'efficienza termale di l'asciugatura di cunduzzione generale pò teoricamente ghjunghje à 100%, è l'asciugatura di cunvezione pò esse solu circa 70%. Di sicuru, l'ingaghjamentu di u costu hè un altru fattore impurtante per cunsiderà. Se u dispusitivu di siccà pò fà a stessa funzione, deve esse. usatu quandu bassa.U cuntenutu di l'acqua è a capacità determinanu a dimensione di a putenza di u micru.

Dopu avemu capitu l'scelta di l'equipaggiu d'asciugatura di u microwave, faremu una certa scelta di a so compra, cusì pudete vene à a machina Shandong Dongxuya per avè un sguardu, avemu sempre bè in l'equipaggiu di micru, pudete esse assicurati di cumprà.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022