Benvenuti à i nostri siti web!

À l'iniziu di l'annu novu, i principali funzionari di u guvernu municipale è u persunale di e stesse imprese di l'industria anu visitatu a nostra fabbrica, è trasmettenu in u prime time di e stazioni TV lucali maiò.

À l'iniziu di l'annu novu, i capi di u guvernu municipale è una delegazione di più di 10 ghjurnalisti anu visitatu Shandong Dongxuya Machinery Co., Ltd. è u trasmette in prime time in i principali stazioni TV lucali.U direttore generale di a cumpagnia di Dongxuya hà guidatu i dirigenti di u livellu mediu è sopra à a cumpagnia per riceve cun calore.

I dirigenti di u guvernu municipale - ascolta i prublemi affrontati da l'imprese in a produzzione è l'operazione è e so opinioni è suggerimenti à i dipartimenti di u guvernu.

U direttore generale hà accoltu prima l'ispezione è a guida di i dirigenti, dopu hà introduttu u travagliu recente di a nostra cumpagnia, e larghe prospettive di novi equipaghji energetichi, u sviluppu di l'impresa è a pianificazione strategica futura, hà fattu un rapportu detallatu, è hà ancu parlatu. qualchi prublemi prominenti affruntatu in u sviluppu è a trasfurmazioni di l'impresa.

I capi di u cumitatu di u Partitu municipale ascoltu attentamente à l'intruduzioni di u direttore generale, spressu un grande interessu in u prugressu di ricerca è sviluppu di l'equipaggiu microwave, è affirmò u rapidu sviluppu di l'impresa.À u listessu tempu, speramu di coglie l'uppurtunità di a trasfurmazioni di l'energia cinetica antica è nova, accelerà u sviluppu di l'imprese, diventa più grande è più forte, è fà novi cuntributi à u sviluppu ecunomicu lucale.Ellu hà dettu ancu chì in u prossimu passu, a regione hà da cuntinuà à esse un "cummerciante", rinfurzà i scambii è a cumunicazione cù l'imprese residenti, aiutanu attivamente l'imprese à risolve i prublemi esistenti in u sviluppu, strive à creà un ambiente cummerciale è prumove u sviluppu di l'impresa.

Cù parechji anni di sperienza in u disignu è a fabricazione di l'equipaggiu di microonde, a cumpagnia pò furnisce u megliu schema di cuncepimentu di l'equipaggiu per l'utilizatori à sceglie secondu e so diverse esigenze. a nostra tecnulugia di produttu, è megliu creà valore per i clienti.Hè dispostu à travaglià cù l'amichi in u mondu in manu, stretta cooperazione, vince u mercatu è vince u futuru!

Notizie di a cumpagnia (10)
Notizie di a cumpagnia (8)
Notizie di a cumpagnia (16)

Tempu di Postu: 10-Jan-2022